www.spinglo.com Ny onlinetjänst som heter Spinglo !

Hej på er vill tipsa om en tjänst jag sprang på härom dagen, som heter spinglo riktigt ball tjänst.
Som i korta drag går ut på att du skräddarsyr en egen startsida med dina egna favorit flöden.
Denna sida lanserades tydligen i dagarna, så det kommer komma nyheter regelbundet vilket också kommer bli spännande att följa.
Men just nu tycker jag att precis ni ska göra som mig, dvs gå in på www.spinglo.com och registrera ett konto, och testa av tjänsten. Tror att detta kan bli en stor hit om jag ska vara helt ärlig.

Kommer följa denna kontinuerligt, 

men ha en bra vecka sålänge så hörs vi soon! 

Kommentarer
Postat av: Daniel Ekhard

Denna sida kan jag också rekommendera varmt.Kommer bli en riktigt grym heltäckande tjänst här framöver. Men kul att du redan har hunnit upptäcka den.Spinglo kommer bli nästa stora online succé om jag får gissa rätt. Självklart mycket som kan gå fel men grunder ser riktigt lovande ut minst sagt.

2011-12-06 @ 17:50:37
URL: http://www.spinglo.com
Postat av: Jossan

Har reggat mig och tycker att det fattas en hel del saker på spinglo. Men sjukt snygg design måste jag säga ändå så kanske kommer det kunna bli något det här ändå.

2011-12-06 @ 17:52:00
Postat av: Stefan Andersson

Den här sidan spinglo verkar faktiskt vara intressant tack för tipset!

2011-12-07 @ 16:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0