Nyheter på Spinglo coming up!

Hej igen, hoppas allt är bra, va inne snabbt precis på spinglo och såg att det kommit en hel del nyheter. Har inte satt mig in i alla än sålänge men kommer uppdatera så fort jag haft tid och kolla runt ordentligt. Men jag tänkte för er som ändå är lite nyfikna gå in och kolla själva. Om ni inte är medlemmar redan så registrerar ni er enkelt via facebook log in, eller egen registrering på www.spinglo.com. Men det jag hann se är att det har kommit en massa nya officiella feeds som går att välja mellan, vilket tyder på att användningsgraden bör gå upp. Sen ser jag att de har också integrerat en översättningsfunktionalitet av utländska feeds som man vill kunna läsa på sitt modersmål. Bra tjänst för en site som ska kunna bli global. Men som jag sa uppdaterar lite senare när jag hunnit surfa runt lite mer.
Nu är det ganska mycket på jobb och privat så måste springa nu. Men ha en kanonvecka allihopa.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Linn

Yes oh yes, jag har haft spinglo ett tag nu, och måste också hålla med om att denna site är riktigt bra.

2012-02-05 @ 17:56:33
URL: http://www.spinglo.com
Postat av: Fredde

Tack för en trevlig blogg och tipset angående spinglo.

2012-02-05 @ 17:57:21
Postat av: Gerog

Trevligt med nyheter på spinglo, har jag väntat på. Tack för bra blogg btw.

2012-02-06 @ 12:12:34
URL: http://www.spinglo.com
Postat av: Hjalle

Tack för trevlig blogg.

2012-02-06 @ 12:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0