Sweet sunday!

Hej igen, vilken underbar helg jag haft, trots kylan upp til -17 så har jag ändå varit ute ganska mycket. Åkt långfärds skridskor och haft mig. Men nu idag söndag har jag faktiskt tagit det superlugnt.

Har faktiskt jobbat lite med spinglo för min egna del så att flödena är uppdaterade efter vad jag själv verligen vill ha och är intresserad utav. Kategorier som jag uppdaterat på spinglo är:

Breaking news

Culture & Design

Health & Beauty

Latest in sports

Lifestyle

Movies

Tech

Har valt 5 olika sidor på varje kategori. Försökt välja sidor så jag får en bra spridning utav framhävandet av content, vissa som har mkt bilder och vissa som är mer seriösa.

Slutresultaten blev riktigt bra, nu när jag loggar in på spinglo, ser jag allt väldigt snyggt inpackat av det som jag verkligen är intresserad utav. Istället för att behöva surfa in själv på säg ett tjugotalsidor.

Sen har jag börjat att fatta att antagligen kommer man kunna hitta vänner framöver baserat på sina feeds, vilket e lite nytänk som jag tror behövs för att kunna växa eftersom det redan finns å många communitys med olika inriktningar. Såg också att de nu fått till så man kan kolla filmklipp direkt inne på spinglo vilket jag saknade förut, jag har nämligen ex antal kanaler inne på youtube som jag följer dagligen. Sen kanon att man kan adda favoriter/bookmark. Eftersom det är så många som lägger upp nya feeds kan det lätt bli att man missar ngn bland alla andra, vilket gör att ser man ngt snabbt men inte har tid att läsa. Lägg en bookmark på feeden och läs den när du har tid.

Men men , kommer hålla er uppdaterade kring spinglo såklart. Nu är det en soft söndagsmiddag som står på schemat.

Och för ala er som inte hunnit bli medlemmar än, gör det och spar tid framför onödigt surfande och lägg den tiden på ngt annat istället.

Hej svejs

www.spinglo.com

 


Kommentarer
Postat av: Hjölmar

Grym site verkligen.

2012-02-05 @ 18:18:45
URL: http://www.spinglo.com
Postat av: Sven

Ha en bra söndagskväll du med.

2012-02-05 @ 18:19:40
Postat av: Linn

tack för tipset med spinglo

2012-02-06 @ 12:09:33
Postat av: Frida

Jag har precis börjat med dating på denna site tack till dig, och sen gillar jag verkligen grundidén med spinglo.

2012-02-06 @ 12:10:42
URL: http://www.spinglo.com
Postat av: Alex

Grym sida du snackar om spinglo, har sett den pluppa upp lite här och var på sista tiden balnd vänner och bekanta.

2012-02-19 @ 15:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0