Gud vilken skön helg jag haft!

Håller ni inte med mig när man bara kopplar av allting som står på schemat och bara går omkring och inte gör någontin alls. Det kan faktiskt vara riktigt skön ibland eller hur ?
Ska kolla på det italienska derbyt som böörjar strax som perfekt nevarvning på en hur lugn och skön helg som helst. Hoppas Zlatan får göra mål, då jag också precis läst ut hans bok. Som jag verkligen kan rekomendera till er alla.

Ha en fortsatt skön söndag så hörs vi snart igen.

Heeeeeeeej då

Kommentarer
Postat av: George

Sweet med att inte gör ngt alls. Big like på den !

2012-01-23 @ 17:23:17
Postat av: Dave

Du tack för tipset med spinglo, kul idé verkligen.

2012-01-27 @ 12:38:48
URL: http://www.spinglo.com
Postat av: Erin

Spinglo to the people, riktigt nice med feedsflödet måste jag säga.

2012-01-27 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0